Ett RÖTT hjärta

red-heart

I dag vill jag ge ett varmt RÖTT hjärta till alla som läser min blogg.

Till alla som skriver snälla kommentarer.

Till alla som länkar.

Till alla som orkar bry sig.

Till alla som inte orkar längre….

Några av alla de bloggare som jag skulle vilja ge ett extra rött hjärta;

Annas Rosblogg

Den osynliga patienten

I sanningens namn

Ingen ko på isen

Kaktusblommans blogg

Kloka ord och galna idéer

La Montagne

Mig äger CSN

Queen of light

Reflektioner och speglingar

Vägen till himmelen

Nemokrati

Alliansfritt Sverige

Annarkia

Eva Hillén Ahlström

Eva-Lenas blogg

Hellre upplyst än nedsläckt

Motvallsbloggen

och många, många fler (nu ropar min man… vi ska gå…)

Tack för att ni finns och orkar bry er!

*

Press; AB, DN
*
Andra bloggar om: , , ,

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

18 kommentarer

  1. Anna Rosmark

     /  februari 14, 2009

    Tack så jättemycket! Det värmer jättemycket ska du veta i en tung tid.
    Kram på dig!

  2. Tack så mycket!!
    Kramar!

  3. Tack så jättemycket!
    En varm röd kram från mig!

  4. Stort tack tillbaka! Ditt bloggande betyder jättemycket för mig!!

  5. Stigande temperatur, soligt – det våras, röda hjärtat.

    Tack och fortsätt vänsterblogga!

  6. tack ska DU ha för att du alltid skriver skarpt och om intressanta saker som rör oss alla i vår vardag.

  7. Tack.
    Alla vi som bloggar vet hur mycket tid det faktiskt tar att skriva sådana inlägg som dina. Din röst behövs – väldigt mycket, och den betyder mycket för oss alla som läser vad du skriver.

  8. Får önska alla en Alla Hjärtans Dag!
    Lite dålig inspelning av låten men ni får väl köpa skivan om ni vill ha en bättre. =o)

    Mvh

  9. Tack Ilse-Marie för att DU finns och orkar bry dig!!!
    Det värmde extra gott idag med din hälsning!
    Stort rött bultande hjärta till dig!
    Kram Ilona

  10. Tack så mycket !
    Många varma kramar till Dig.

  11. Tack snälla du! Din hälsning värmde gott. Du har alltid så mycket klokt att säga. Jag läser din blogg med stort intresse även om jag inte kommenterar så ofta.

    Ha en riktigt trevlig Alla Hjärtans Dag.

    Kramar/
    mumlan

  12. kristallina

     /  februari 14, 2009

    Tack snälla,
    läser också regelbundet och hoppas också att du orkar fortsätta med dina kloka ord.

    Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag.
    Varma hälsingar

  13. Tack Ilse-Marie!

    Självklart har du redan fångat mitt hjärta. Inte bara den 14 februari, utan alla de andra 364 dagarna på året oxå.

    Jag tror personligen att det är de dagarna som min vän behöver mitt hjärta, inte de 14 feb då det är inflation av dem.

  14. Tack Ilse-Marie för all inspiration, alla kloka ord och kamp för solidaritet och rättvisa!

    Hoppas att du fick en riktigt härlig Alla hjärtans dag!

    Kaktusblomman

  15. Hoppas nån lyssnade på låten =o)
    Märkte att den gick att spela ifrån den lilla rutan som dyker upp när man lägger mus pekaren på ”Alla hjärtans dag” lite tufft.
    Tänkte alla skulle få chansen och få höra lite svenska rockabilly. Tom Powder är en ”variant av Black knights som för den delen också är en väldigt bra grupp. Med risk för att nästan vara reklam så kan man söka på envikenrecords om man tycker om sån musik.

    Mvh

  16. Tack, Ilsemarie. Jag tror att du har förstått att du är min favorit bland bloggare. Den kraft och det engagemang som du sprider är så viktiga för alla som själva saknar en röst i vårt iskalla samhälle. Din blogg är röd och varm och visar att det finns någon som bryr sig.

    Jag har varit bortrest några dagar och läste din blogg nu, långt efter ”Alla hjärtans dag”, men vet du, det spelar ingen roll, jag instämmer i det Morfar Lasse skriver strax ovan. Det finns ytterligare 364 dagar …

    Eva

  17. Tack!! Då får jag passa på att ge dig ett tillbaka, så här i efterskott.
    Vi får sannerligen värna om dem som har ett hjärta att tänka med, av vilka du verkar vara en.

    Kram!
    Maria

Kommentera

