Vilken underbar värld!

Idag hoppar jag över politiken. Istället vill jag passa på att önska alla, som kommer på besök, en riktigt skön midsommarhelg!

Njut – för visst finns det mycket som är underbart här i världen

… som till exempel den här musiken –

What a wonderful world med Louis Armstrong

*

P.S. Kika in på min nya fotoblogg – Ögonblick. Det blir nog där jag kommer att tillbringa den största delen av min tid i sommar. Bland natur, djur, blommor och trädgård. Ett skönt alternativ till den borgerliga regeringens politik 😉

*
Andra bloggar om: , , , ,

Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. H-E.R

     /  juni 19, 2008

    Fantastiska bilder på fotobloggen, du är ju fullfjädrad naturfotograf!
    Jag instämmer med Louis, vilken underbar värld 🙂
    Ett ögonblick kan ibland innehålla mer än en evighet. Gäller att samla på dem, alla de fina.
    En riktigt fin midsommar önskar jag.
    Nu…. till havs 🙂

  2. Det är en av de melodier Du bjuder på, som går rätt in i mitt hjärta.
    Jag har hunnit få tillräckligt många år på mig, så jag han se Louis och hans gubbar live ett antal gånger. Vilken musikant!
    Ha en jätteskön midsommar och ta en sillbit för mig också! Den svår fångad i Spanien.

    Vi ses på barrikaderna!

  3. Härliga underbara bilder…… Önskaar dig en underbar midsommar och sommar… visst är det befriande med skön musik.. ha de / mona

  4. Sluta bara inte att skriva om politiken. Du behövs verkligen. Men man behöver blommor också. De är en återspegling av den vackra värld som vi ska sträva efter.

Kommentera

