Varför ska man fortsätta blogga…

…när man inte längre syns?

Den här veckan har allt som har med datorer och internet att göra krånglat för mig. Internetuppkopplingen strejkar lite då och då. Mina bloggposter registreras inte av olika sökmotorer. Mina pingar syns inte. Tidningarna länkar inte tillbaks. En ”bugg” på wordpress har jag fått veta, men vad kan jag göra åt det? Någon som vet?

Till och med hotmail har strejkat med jämna mellanrum. Nu börjar jag tröttna på allt datastrul – så nu kopplar jag ned och kopplar av och hoppas på att allt ska ordna sig… så småningom.

Tills dess blir det lite vacker musik att snyfta till 😉

Önskar alla en skön helg – fri från allt vad datastrul heter och förhoppningsvis med en glimt av vårsolen! 🙂

Eleanor McEvoy, Only a Woman´s Heart
*
Andra bloggar om: , , , , , ,

Lämna en kommentar

8 kommentarer

  1. Dina inlägg gör mig gott humör. Se där, ett skäl till att fortsätta blogga!:-)

  2. Du har redan många trogna läsare som uppskattar dina tankar! för oss! 🙂

  3. H-E.R

     /  februari 29, 2008

    Datorer kan få vilken sansad person som helst att gå i taket.
    Det kan jag intyga 😀
    Det funkar nog så småningom Ilse-Marie, din blogg är mycket uppskattad. Dagarna förflyter lättare när man har något som engagerar, som t ex de intressanta ämnen du bjuder på här.
    En trevlig helg till dig dig också!

  4. carabus

     /  mars 1, 2008

    Jag instämmer med ovan

  5. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden….

    Du har en mycket tänkvärd blogg.

  6. Jag håller fullt och fast med dem som redan har skrivit här. Du ska skriva för det är du bra på. Dina tankar är vettiga och ger mig en tankeställare och visar på orättvisor. Jag tittar in här nästan varje dag för att se om du skrivit något nytt och skulle sakna dig jättemycket!
    Ha det gott!

  7. Godnatt !! 🙂

  8. Relativt Majs

     /  mars 2, 2008

    Det förklarar varför min bloggstatistik droppade till botten, inte bra. Fattade noll, faktiskt.

Kommentera

