Sju sanningar om mig

Jag har blivit utmanad av Scharazad

Reglerna är som följer:

* Länka till den som utmanat dig
* Berätta sju sanningar om dig själv
* Utmana sju personer
* Lämna ett meddelande till dem du utmanar

Sju sanningar om mig….

1. Jag har alltid tyckt om att vara ensam – allt för att skapa, måla, skriva och läsa.

2. Jag skulle aldrig bli en bra politiker – jag är för passionerad. Dessutom är jag aldeles för känslig för personlig kritik. Jag är inte tillräckligt ”hårdhudad”.

3. Jag är en obotlig romantiker. Jag älskar lugn, romantisk musik och romantiska komedier.

4. Jag har lätt för att gråta när jag ser på film. Jag går på alla ”trick”.

5. Jag har arbetat på samma arbetsplats så länge att jag har fått min ”medalj” (över 25 år).

6. Jag är en i grunden lycklig och nöjd människa, trots att mitt humör kan svänga snabbt.

7. Jag hade en hemsida i drygt 10 år (nu nedlag). Till att börja med la jag ut bilder som jag hade målat med musen i datorprogrammet ”Paint”. Jag kallade det för ”musmålningar”, och mitt favoritmotiv var katter. Så här såg det ut…

sol.gif

Jag utmanar; Relativt Majs, Pimli, Lena Studio, Mona

fler än så blir det nog inte…. 😉

*
Andra bloggar om: , ,

Lämna en kommentar

6 kommentarer

  1. Hej!
    Fin blogg.
    Många vettiga inlägg!
    Mvh
    http://djingis.blogspot.com/
    Anders Widen

  2. hm.. 🙂 jag är smickrad och samtidigt lite förlägen

  3. Lyssnar på din låt medan jag skriver. Gillas!

    Jag har nyss gjort den här utmaningen, utmanad av Doris, så jag skriver inga fler sanningar om mig (just nu i alla fall). Men vet du. Dina sanningar om dig kunde precis lika gärna vara skrivna av mig om mig!!! (Utom den sista förståss, om gamla hemsidan och musmålningarna.) Det stämmer precis med hur jag är. Kanske vi borderälskare är en särskild sort 😉

    Önskar dig en skön söndag. Här snöar det, men det gillar jag så jag klagar inte. Om inte annat så slipper man leriga kattspår på diskbänken om det är snö ute 🙂

    Kram

  4. Nej, nu ljög jag lite. Har inte gjort mina 25 år än, men är på god väg 🙂

  5. Hej igen!
    Jag lånade ett citat ur Fredrik R:s bok som du lagt ut. Bara så det får leva vidare lite till, så att säga…

  6. Jag som tänkte utmana dig på samma, men nån annan hann före. Vilken söt bild. Ha det bra.

Kommentera

