Tack alla 100 000 besökare

Strax före midnatt fick min blogg sin 100 000 :nde besökare sedan jag flyttade över den till WordPress (för nästan precis ett år sedan).

Men denna vackra sång (Celtic Women – O´Come All Ye Faithful) vill jag tacka alla trogna och otrogna besökare för det gångna året. Önskar er alla en god fortsättning!

P.S. Tack, du som skickade mig denna vackra hälsning lagom till helgerna – du vet vem du är. Eftersom jag inte kan tacka dig på något annat sätt, väljer jag därför att sprida glädjen vidare! 😉

*
Andra bloggar om: , , , , ,

Följande inlägg
Lämna en kommentar

6 kommentarer

  1. H-E.R

     /  januari 3, 2008

    Grattis till din 100 000:e besökare Ilse-Marie!
    Hoppas du får ännu fler läsare nu under 2008 i din mycket läsvärda blogg.

  2. Tack H-E.R! Du är en pärla!
    Hoppas även att du fortsätter besöka min blogg och ger mig och alla andra dina kloka synpunkter. De betyder mycket för mig!

  3. Det är något jag saknar i din blogg. Du gillar ju skatter och omfördelningspolitik. Det jag saknar är en moralisk motivering till detta. Varför anser du att de som inte har besparingar och hög lön ska ha rätt att ta av de som har? Anser du att de som har mycket pengar har tillskansat sig dessa på något omoraliskt sätt? Har de på något sätt tvingat eller lurat till sig pengarna? Exakt hur ser det tvånget eller lurendrejeriet ut i så fall? Eller är din motivering helt enkelt att rika är sämre människor på något sätt och därför inte har rätt till det de har tjänat ihop?

  4. Elias, tråkigt att du inte är nöjd med min blogg – men man kan ju inte tillfredställa alla, eller hur?

  5. Relativt Majs

     /  januari 4, 2008

    Grattis. Själv kämpar jag med att nå 1000 😉 hoppas både du och jag lyckas engagera fler läsare i framtiden också. 200.000 mer nästa år?

  6. Härlig sång, men jag kunde inte låta bli att hoppas att någon skulle falla, på de långa klänninssläpen…! Sorry! Men de sjöng vackert i alla fall! God fortsättning och GRATTIS till dina bloggbesökare! Kram!

Kommentera

