Bloggpaus

En dikt av Inger Sjöstrand

Du som tycker att dagarna går
och livet flyr.
Ta dig samman och gör någonting
onyttigt.

Jag har bestämt mig för att ta en längre bloggpaus. Nyttig eller onyttig låter jag vara osagt – men just nu lockar det mesta mer än bloggen. Våren, sommaren, livet och naturen. Jag kommer igen, men när återstår att se.

paustulip.jpg

Varma vår och sommarhälsningar till alla som läser det här.

Ett speciellt tack till er som troget kommer igen, till er som skriver kloka, uppmuntrande och stödjande kommentarer. Jag är er evigt tacksam – tack vare er har jag inte gett upp.

Vi ses!

*

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Lämna en kommentar

13 kommentarer

  1. Ta en ordentlig sommarledighet och återkom i höst. Senast 1 augusti!:-)

  2. Lena

     /  maj 28, 2007

    Tack för inlägget i min blogg!

    Tycker du gör rätt i att koppla av och njuter och vilar från bloggandet.

    Har ju din e-postadress om det skulle vara något.

    kram/lena

  3. Ilse – tack för kommentar. Ta en blogga paus, de kan behövas. Jag märker att bloggen tar tid, och ibland vill man änvända den till annat – helt rätt. Du är en klippa!!! När hösten kommer med regna och rusk ska du se att du bloggen snart husk (fint rim va?) kramar

  4. St Just

     /  maj 28, 2007

    Ta du en paus, tror jag följer ditt exempel – tack för utrymmet även om jag ibland blir väl pratglad.

    Vi hörs

  5. ibland behövs en paus. Välkommen åter.. Tack för de snälla orden…/mona:)

  6. Hej!

    Hoppas du kommer tillbaka med massor av nya idéer och fortsätter ”kampen”! Dina inlägg var alltid intressanta och du har mycket att bidra med i bloggvärlden! vila ut och kom tillbaka!

  7. Hej Kanske bra med en paus.Jag hoppas verkligen att Du kommer igen!Glöm inte att höra av Dig när Du kommer tillbaka.
    Trevlig sommar!
    🙂

  8. En paus kan vara skönt. Det kommer nog inte bli lika frekvent skrivande för min del heller under sommaren, mest för att jag inte kommer att ha tillgång till datorn.

    Jag önskar dig en skön sommar.

  9. Så kan det ju vara för en del. Det lockar mig otroligt också, men så fort jag går ut i nåt grönt blir jag allergisk. Om en månda bli det bättre. Fram till dess bloggar jag på. Jag bloggar som mest så här års i själva verket som en anturlig förljd av att jag behöver var inomhus.

  10. Det är många som brukar göra det varje år vid den här tiden!! Jag hoppas att du får en underbar helg nu och sköt om dig.
    Vicke
    http://www.vicke.be/min_blogg.htm

  11. Ja, ibland behöver man göra andra saker. Och din blogg är en engagerande blogg – som sådan tar den säkert en mycket stor del av din tid och kraft.

    Själv har jag varit dålig på att besöka mina vänners bloggar hela våren. Men man får inte ge sig själv dåligt samvete för det. Allt har sin tid, så är det ju. Försöker skriva något lite varje dag i bloggen, för det är så kul att kunna gå tillbaks och kika sedan. Vad man gjorde för ett år sen och så.

    Just nu sitter jag vid datorn för att förhindra solsting. Det blir verkligen VARMT i vår trädgård sådana här dagar. Sambon kom just och gav mig en flaska Pripps Blå (lättversionen). Själv är han på väg ut med öl, tidning och solstol till någon skuggig plats i trädgården. Kanske ska jag göra honom sällskap. Läser just nu en deckare av Denise Mina. Mmm, jag tror jag gör så.

    Trulle har flytt solen och sover just nu på rygg med benen i vädret i sin korg 🙂

    Önskar dig och de dina en riktigt skön sommar. (Kikar nog förbi emellanåt i alla fall för att se om du skrivit något sen sist.)

    /Kramar

  12. Ha en skön paus, jag ser fram emot att du kommer tillbaka!

  13. Jaha, ja…när jag äntligen fått upp ögonen för Ett hjärta rött, så tar du bloggpaus, hehe… Nåja, man har väl i a f något att se fram emot, då! 😉 Ha det fint under bloggsemestern, ilse-marie och
    Kram!

Kommentera

