Carl Bildt ÄR en människa!

bildt1.jpg

Nu finns bevis tillgängliga: Carl Bildt ÄR en människa!

Äntligen är min fråga besvarad.

Han erkännde i veckan att han har gjort ett fel, ett misstag.

Det låter märkligt, men det är faktiskt sant! Carl Bildt har trätt fram och sällat sig till oss andra – till oss som ibland gör fel, till oss människor….. det känns tryggt! För vem vill ha ett UFO som utrikesminister, hur välbärgad, begåvad och självuppoffrande han än må vara?

”Utrikesminister Carl Bildt erkänner nu i sin blogg att han inte redovisat alla sina optioner. Det var tidigare i veckan som det avslöjades att Bildt inte redovisat alla sina optioner, något som utrikesministern då förnekade.”

*

Andra bloggar om: , , ,

Lämna en kommentar

10 kommentarer

  1. Ja, jag såg att han gjorde en ”pudel” på sin hemsida. Men jag läste den inte. Hej!

  2. Wow. Det trodde jag inte. Att han var mänsklig, alltså…

  3. Men… nu förstår jag inte alls. Menar du att… HAN, Carl Bildt… är MÄNNISKA?! Ja, det verkar ju nästan så när du redovisar bevisen, men jag förstår det ändå inte riktigt. Jag trodde att han var tryggt placerad i mitt icke-människofack, men nu fick jag bekymmer. Vi får se var jag väljer att placera honom framöver. Men tack för de överraskande nyheterna, Ilse-Marie!

  4. Tack för du tog dig tid och tittade förbi.. Calle har lärt av andras mistag det kan kosta en utrikespost om man inte spelar ödmjuk.. Han kanske borde söka till dramaten vad vet jag…;)

  5. Hej Är det säkert att bilden föreställer Carl Bildt? Det förekommer ju att hans huvud är ”på drift”
    🙂

  6. Det var hög tid! Ha en fin kväll nu och sköt om dig!
    Vicke
    http://www.vicke.be/min_blogg.htm

  7. Syster Yster

     /  februari 5, 2007

    Det gäller och vara snabb innan de kommer på honom. Jaså du är här du också. Kul att ses igen!!

  8. Det är klart att de vill. Det måste ju vara hela målsättning. Billig arbetskraft åt de välbeställda.

  9. lenasstudio

     /  februari 12, 2007

    Även om han har erkännt att missat att berätta om en del av de optioner, skulle vilja påstå att han trots det så är han ett UFO.

    Enda fördelen med Calle Bildt är att han är i alla fall bättre än Freivald som minister. Han kommer dock aldrig att kunna överträffa Jan Eliasson.

  10. Misstag och misstag, allt förklaras på min blogg http://spegel-bildt.blogspot.com

Kommentera

